då är snart dagen slut..

Nu har jag varit o tränat.. gick ganska bra till en början. men sen på sparkarna så ville inte koordinationen så bra.. ha ha.
Orkade knappt gör armhävningarna i slutet så det ser jag som något bra! =)

Sen blev det räkor i mammas atelje.. hon visa även sina alster.. jätte fina! Hon har börjat målat mer med olja vilket är jätte kul för hon är så duktig! Och man ska ju variera sig! Annars gör hon helt undebara aquareller!
Vi ha ta en dag och göra lite fina tavlot till min nya lägenhet, det ska bli kul!

Sen funderade jag på en annan sak som är ett litet problem för mig, små portioner! Ja, för när man är på restaurang så får man in en tallrik med goood mat o jag har blivit uppfostrad till att äta upp på tallriken vilket gör att jg blir proppmätt, jag vet itne vart gränsen går för små portioner?! Känske låter jätte dumt i vissa öron,  men alltid så kommer jag på efteråt att jag skulle ju bara äta en liten portion, men det är just där medans jag äter det bara går av farten (har slagit han som håller världsrekord på att äta fortast en gång).. slurp säger det! Även när jg är bort hos folk o äter så vill jag inte vara otrevlig så jag tar av allt, dock itne så mycket och sen äter upp. Så kommer jag på efteråt att ajg har brytit mitt mönster som jag försöker hålla, men nu ska jag ge mig faan på att jag kan! 3 veckor 21 dagar tar det för kroppen att få in nya rutiner till att bli en vana.
Så nu ska jag försöka äta lugnt och mindre portioner så jag känner efter när jag börjar bli mätt. Sen ska jag inte oroa mig för att jag ska bli hungrig på en gång, för det kommer jag inte bli!!
Måste våga prova! Annars kommer det här aldrig att gå!

Nog med det, ska glo på tv nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0