Dagarna rullar på..

Ja hopp.. har inte loggat på några dagar.. tråkigt.
Jobbade i helgen, kom hem på måndag jobbade till fyra typ.. sen i tisdags var jag i Västerås luncha med Sandra :)

Har skött maten bra men det har slunkit ner en o en annan cola den sista vecka.. tråkigt som tusan!
Men jag har ändå gått ner i vikt faktiskt =) Men jag ska verkligen skärpa till mig o sen röra mer på mig.

Har jobbat idag hela dagen o sen i morgon med.. sen blir det Läckö hela helgen, så kommer jag hålla igång hela tiden så det kommer inte finnas tid för mat..

Nå välska upp tidigt imorgon, hämta hyrbil, packa den sen iväg till Ica 930-19.30 sen upp tidigt lördag morgon.. Ja jag vet full rulle.. men jag har aldrig varit bra på o sitta still! Suck, hur ska jag klara av i plugga i tre år?!?!


Natti natti nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0