Fredag!

Idag stod jobb på schemat!
Först på förmiddagen på CS event, packad ihop allt inför helgen, så imorgon sticker vi 8.30 till Läckö slott o sen jobba där tills och med måndag!
Sen blev det Bagarns 12.30 til 18.00 gick jätte bra jobba md en tjej som inte jobabt där så länge och vi hade det så kul, prata om allt mellan himmel o jord! Nu blev jag verklien sugen på att jobba mer där med henne.

Nu ska jag packa inför helgen, måste ta med mig kläder för alla sorters väder! =)
Hoppas verkligen att vädret håller i sig och att det itne regnar för mycket.
Men det som ska bli roligast är att nästan alla grabbar utom två kommer och vara med på det här jobbet! Det kommer bli så himla kul!! Har verkligen saknat killarna och stämningen som vi hade i bussen! Jag ensam med 14 killar.. ha ha då trivdes jag.. ha ha

Annars idag så har det varit en syndar dag. Börja dagen bra med promenad o frukost, o bra lunch men sen blev det fredags fika med blåbärsbulle o fika på jobbet. Och sen en 33 cl cola nu till kvällsmaten som blev creps.
Men jag ska ju jobba hela helgen och då kommer jag hålla igång o äta ordentligt o inte en massa små ät med godis o sånt så det blir bra!

Nej nu måste jag pack!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack guman för pepp-talket!

Ja jag vet...jag tar en dag i taget. Bara o andas e ju jobbigt ibland... Men men nu är läget som det é. Massor av kramar till dig!!!

2009-07-16 @ 18:49:40
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0