Onsdag..

Trodde ett tag idag att det var torsdag, så ja skulle slippa behöva slå hål på en dag till.. men det måste jag tills jag ska jobba igen!

Idag blev det morgonpromenad.. super skönt, dock lite tungt i benen efter träningen igår men snart är jag igång och då kommer jag känna mig lätt som en fjäder!

Skulle ha spelat tennis med min kusin Tobben, gjorde i ordning mig, tog till och med kjol på mig. Ja, för om det är tennis ås ska det vara kjol.. =) Men när vi kom dit så fick vi inte spela för regnet som hade kommit inte hade torkat upp ordentligt.. super tråkigt.. hoppas det ska bli fint väder imorgon.. Men läste på internet att imorgon ska det komma hur mycket regn som helst tydligen!

Ne, nu ska jag o reklamera min superdyra idrottsskor som har spruckit, köpte dem 18 maj, så tycker att de borde hålla mer än en månad.

Peace // the tennis proffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0