Regn, regn regn...

Jag tror jag ska börja med gårdagen. Jo, skulle iväg o spela tennis med min kusin, killen med mest överskotts egergi i hela Norden, när vi väl kom dit så kom en gubbe o låst banorna för att det var för mycket vatten på dem, tyckte han. SÅ vi gick därifrån... och idag regnar det för fullt. Tog en cykel tur till mamma och sen på väg tillbaks hem tog jag en omväg så jag hade rört på mig lite. Men min träningeverk gjorde mig mer och mer påmind i går dessto längre dagen gick. Viken konstig svenska det blev nu.. ha ha.

Idag hade jag verkligen ingen lust att gå ut i regnet utan frukost i magen. Och nu bara öser regnet ner. Jag har regnkläder men jag vill bara inte.. det kanske ger sig lite så jag kan gå ut sen.
Idag står combat på shemat, sen efter det ska vi äta räkor hemma hos mamma! Hon kommer hem från kusten idag och vi har som en liten tradition att alltid ha en räkkväll när någon av oss kommer hem från kusten =)

Hur går det med mat o grejer, jo men jag har slutat småätit, är så stolt över mig själv. Det bästa sättet att få någon kontroll på vad man stoppar i sig är o skriva upp. Ha en lite dagbok där man skriver va man stoppar i sig. ( tror viktväktarna gör så, så varför skulle det vara något konstigt med det??) Det är även jätte bra för då känner jag att det blir ungefär samma tider jag äter på och håller mig till lika mycket mat som energi jag gör av med.. tror jag?!?!?!

Annars idag ska det bli lunch på stan med mormor och lilla syster. Sen ska jag nog åka till mamma o städa lite så hon blir glad när hon kommer hem! Hon kom faktiskt upp till mig i vintras, städade och fixa hemma hos mig när jag hade en tuff period. Och även rädda mig förra sommar från att gå under.. men det kan jag se på med glimten i ögat idag.
Vad skulle man göra utan sin underbara mamma?!?

Nå väl sista lediga dagen idag, sen imorgon blir det jobb på bageriet :) Hur ska man stå emot?? Men det går, jag vet att det går! Sen på lördag blir det Läckö slott och jobb där tills på måndag. Det ska bli kul! Kul att få träffa stora delar från gänget i våras, när vi var ue på jobb! Blir nog en hel del bilder på tisdag från helgen =)

Ska kolla om jag har några roliga bilder som jag inte lagt upp än.. Vet att det finns en brud som gillar o titta på bilder på bloggar.. ;)



Jag o Chriss!



Grabbarna står o filosoferar...



Efter gigget allt folk är på väg ut..

Insåg precis att jag har sjukt mycket kort på min mobil och i min kamera som jag måste lägga in. Det får bli ett litet projekt i eftermiddag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0