Ångest.

Hej!
Vet inte hur jag ska göra för att bli av med min ångest. Så jag bestämde mig för att skriva av mig den här!
Försöker och läsa igenom kapitel ur ett kompendie om Samspel i Grupp, som jag måste ha gjort till eftermiddag. Men mina tankar går bara till Sälen. Hur ska jag göra för att min ångest för att jag inte ska åka dit i år ska släppa!
Att jag inte ska vara en del av skidskolan längre, att jag inte ska få åka skidor varje dag, att jag inte ska få träffa mina underbara jobbarkompisar varje dag, att jag inte kommer få vara en i gänget och ha minst 20 skrattanfall varje dag.. Men framför allt jag kommer inte få träffa min närmaste vän varje dag, det är något som gör lite ont i mig.. framför allt att vi inte har någon kontakt idag. Önskar att jag kunde dra tillbaks klockan o uppskatta o ta vara mer på vad som hände förra säsongen från januari till slutet av mars!
Nått som också är tungt är o se hur alla på facebook börjar skriva o skapa grupper och jag är inte en del av det, jag får inga inbjudningar eller någon kommentar, det gör att jag känner mig så bortglömd! Det gör det ju inte bättre av att man sitter i en lgh i Karlstad alldeles själv..
Herregud så mycket som jag saknar Tandådalen, samtidigt vet jag att Sälen är bara en kortsiktig lösning, 3-4 år, medans studierna är en investering för resten av mitt liv. Men ändå så gör det så ont o jag mår så dåligt!
Vad ska jag göra?!?! Vill bara må bra o känna att jag gör rätt, men jag gör verkligen inte det! Dessutom känner jag mig tjock, ful o fet också! Som tur är ska jag i varje fall o träna Combat idag med en före detta säsongare idag. Kanske kan jag få lite stöd där..
Nu måste jag försöka läsa lite, ska ta en lång promenad sen o rensa tankarna lite. Ska inte vara i skolan förens 13.15.. Önska bara att någon kunde ta mig till Sälen o lyfta fram allt det dåliga o sen bara ta bort mina känslor till de stället. Så jag slapp känna så här!
Vet ju att det har hänt så mycket stora förändringar, mitt jobb finns ju inte ens kvar för mig.. vilket gör så fruktansvärt ont! SÅ jag borde inte vilja åka dit.. men faan så finns min saknad där...!!
Hatar att jag bryr mig så mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0