Äntligen Fredag!

Äntligen Fredag!
Börjar skolan 10.15 till 13.00, sen ska jag och Anischa åka och spela tennis. Jag har aldrig gjort det men så svårt borde det inte vara eller?
Sen efter det måste jag på stan en snabbis och försöka hitta något o ha på mig tills på lördag då grabbarna grus o Quitealrightproduction har filmpremiär på sin nya snowboard film i Örebro. Ska bli så kul och träffa dem och dessutom kommer så många från sälen dit! :)
Det kommer bli som en liten återträff! Jag är rädd för att det kommer bli många tårar, därför har jag bestämt mig för att vara nykter.. jajjamensan! Jag gillar mitt nya nyktra jag, har varit nykter i snart en månad, känns jätte bra. Men visst någon öl ibland kan man ta men ja har bara druckit en sista tiden..
Nu ska jag ta och röja upp lite här och packa en väska för träning och en för att åka hem till Karlskoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0