Jag har en dubbel gångare!

Förresten glömde i går och säga att Frida i min klass, ja hon är 19 år, men så rolig, hon pratar er än mig! Ha ha.. Vi har varit ute och gått i kväll så det pratas konstant! Vi var ut i över en timme o gick idag.. prata mycket om tentan.. Tentan som jag har på fredag! Har pluggat idag men jag känner att jag är väldigt nonchalant mot den här tentan. Men jag ska klara den!!
Sen idag fick jag reda på att jag har en dubbelgångare i Hagfors, det är sant!! Fick se bild på tjejen och det gjorde ont i magen när jag såg bilden på henne, Elin heter hon. Ska be och få den bilden på henne så jag kan visa alla! Men jag lovar det var som att se mig själv.. och jag har hur många bilder som helst från samma vinkel som den bilden var tagen i.. det var läskigt.. Hon såg dock ut att vara mycket smalare än mig! Men snart så...
Annars längtar jag till helgen! Ska bli så skönt och bara inte göra någonting eller ja jag ska till kyrkogården med mormor, mat med familjen hos mamma, tjejkväll hos Chriss, och sen ska jag även försöka måla klart ett vitrin skåp och måla min bröllops kista! Vita o snygga ska dem bli! Sen på måndag ska jag börja läsa lite vad vi gjorde förra året på juridiken så jag är väl förbered!
Nu ska jag ta kvällen.. läsa lite sen Grey´s och sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0