Läsa, läsa, läsa!

Måste läsa en bok!! Har lite smått panik, tenta ångest!
Men jag ska försöka få boken undanstökad idag.. ganska mycket i varje fall, den är på 168 sidor och
jag har läst 30 sidor..
Annars var helgen jätte mysig, var i örebro på filmpremiär och träffa grabbarna grus och lite sälen folk.. dem var så mysiga och stöttande, alla vill jag skulle komma o jobba ändå.. tycker det är så gulligt för man märker om dem är ärliga eller bara säger för att. Patrik en kille var så himla gullig, undra hur jag kände osv. hur det hade varit, hur jag kände i våras..  önskar honom all lycka till i vinter! Tror det kommer gå jätte bra för honom!
Nej nu ska jag ta och klara min tenta nästa vecka! Ska börja plugga som en tok!!
Sen efter den här tentan.. blir det JÖKEN och en 15 poängs tenta, då måste jag verkligen plugga från dag ett!
Förresten i kväll blir det bowling med mormor i Karlskoga, det ska bli kul!
Ska försöka få in lite grejer på Tradera snart med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0