SATS

Premiäran på SATS är averkad, känns skönt!! Dock jag har rejäl träningverk i överkroppen efter combaten.
Nu åker jag till Karlskoga men på söndag när jag är tillbaks ska ajg försöka gå på något mer pass, tror jag ska ta premiär ute i Färjestad på nya Sats. =) Nu ska mina kära kärlekshantag som har kommit hit utan någon kärlek bort!
Nu blir det en målar dag i Karlskoga, vintrinskåp och bröllopskista ska målas vita! Ska kolla om det finns något bra pass på träningslagret i eftermiddag.. annars blir det nog en spring tur idag på barkbanan! Skönt o vara ute med och motionera.
Annars har ajg skött maten bra, förutom en ruta mörk choklad på kvällen till teet.. tror ajg ska försöka sluta med tee på kvällen.. för ibland har jag så svårt o sova och av någon konstig anledning tror jag att det är för att jag dricker te på kvällen.. Kan det bero på det tro???
Nej nu blir det bilen och Karlskoga som gäller!
Seee yaaa!
ps. Min ångest är där ute och bara ligger o väntar på att få hoppa på mig.. men jag försöker vara stark trots att det är svårt ibland, speciellt i motgångar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0